11/18/08

Hledam fajn usmevavou divku.

Hledam fajn usmevavou, inteligentni divku, nekuracku s dobrou fyzickou. Pokud jsi hezka tak to je urcite plus ale neni to podminkou, ja verim ze kazda divka je vlastnim zpusobem hezka. Davam prednost hezkemu usmevu, vntrni krase, loajalite a laskavosti. Hledam zenu ktera bere veci s nadhledem ale da se na ni spolehnout, zenu ktera stoji na zemi a umi si uzit jednoducha poteseni kazdodenniho zivota.

Me je 35 let, jsem 192cm vysoky inzenyr. Jsem dobry muz s velkym srdcem a vyborny posluchac kteremu zalezi na dulezitych vecech a nenecha se rozhazet malickostmi. Mam dobre vzdelani, jsem financne zabezpeceny. Pochazim z Ceske Republiky, z Moravy, v USA bydlim poslednich deset let. Vim jak byt uspesny, jsem inteligentni a premyslim dopredu, loayalni, optimisticky, vasnivy a laskavy. Dokazu se zapalit pro dobrou vec, jsem prakticky a verim ze jeden dokaze udelat cokoliv co si umi predstavit.
Jedna z mych vasni je cestovani, rad bych nasel nekoho kdo pojede se mnou! Jsem dobrodruh ktery rad objevuje nova mista, pamatky a pametihodnosti.
Dobre a rad tancuju, polka, swing, waltz a dalsi spolecenske tance, rad bych nasel nekoho s kym protancuju celou noc!
Umim se tesit z drobnosti – zapad slunce na plazi, romanticka prochazka lesem, bezchybny vyhled z horskeho vrcholu, dlouhe polibky pod hvezdnou oblohou, romanticka vecere pri svicce anebo divani se spolecne na film.
Jedina vec ktera mi momentalne chybi je nekdy s kym bych tohle vsechno mohl sdilet. Partnerka v dobrem i zlem, budu tam pro tebe pro Tebe kdyz si potrebuje poplakat na rameni. Vim jak se k zenam chovat s cestne a s respektem. Napis mi a nebudes litovat.

Muj email je: josef141@yahoo.com.

Josef


No comments: